Διαβάσαμε τη «Χαμένη Κόρη» της Έλενα Φερράντε

Διαβάσαμε τη «Χαμένη Κόρη» της Έλενα Φερράντε

Για τη δημιουργία ενός καλού μυθιστορήματος τρία πράγματα πρέπει να διαθέτει ένας συγγραφέας : ενδιαφέρουσα πλοκή, ολοκληρωμένους χαρακτήρες, ελκυστική γραφή. Η Έλενα Φερράντε διαθέτει και τα τρία.

Η Λήδα, καθηγήτρια πανεπιστημίου, χωρισμένη εδώ και καιρό, είναι αφοσιωμένη εξ ολοκλήρου στις κόρες της και στη δουλειά της. Όταν όμως τα δυο κορίτσια φεύγουν για να ζήσουν με τον πατέρα τους στον Καναδά, η Λήδα, αντί να στεναχωρηθεί, νιώθει ξαφνικά ελεύθερη. Η ζωή της τώρα φαντάζει πιο εύκολη. Αποφασίζει να πάει διακοπές σε ένα παραθαλάσσιο χωριουδάκι της Νότιας Ιταλίας. Μετά τις πρώτες ξέγνοιαστες μέρες, η συνάντηση με τα μέλη μιας οικογένειας από τη Νάπολη θα φέρει στην επιφάνεια μνήμες των δύσκολων αποφάσεων και των συνεπειών τους για την ίδια και την οικογένειά της.

Στη Χαμένη Κόρη η Έλενα Φερράντε σκιαγραφεί το πορτρέτο μιας γυναίκας που ταλαντεύεται ανάμεσα στη λογική και την τρέλα. Δημιουργεί ένα λεπτό «παιχνίδι» μεγεθυντικών καθρεπτών στους οποίους αντικατροπτίζονται σκέψεις περί μητρότητας και θηλυκότητας. Διερωτάται πάνω στα όρια που επιβάλλει η κοινωνία στη γυναίκα-μητέρα και τη γυναικεία επιθυμία να τα σπάσει, να χειραφετηθεί πλήρως.

Η συγγραφέας μέσα σε μόλις 184 σελίδες καταθέτει έναν πανανθρώπινο  στοχασμό που δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Η χαμένη κόρη της ‘Ελενα Φερράντε γνώρισε μεγάλη επιτυχία σε ολόκληρο τον κόσμο και σύμφωνα με τις εκδόσεις E/O η Μάγκι Τζίλενχαλ, σε ρόλο παραγωγού, ανέλαβε την κινηματογραφική του μεταφορά.
Η συνέχεια επί της οθόνης...

 

 

 

 

 

 

 

 

  Έλενα Φερράντε
  Η χαμένη Κόρη
  Μτφρ.Δήμητρα Δότση
  Εκδόσεις Πατάκης

 

                                           

subscribe

Συμπληρώστε το email σας για να γίνετε συνδρομητής στο deBόp. Το email σας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το deBόp και μόνο για την αποστολή της εβδομαδιαίας agenda και περιοδικών newsletter ευρύτερου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Καταχωρώντας εδώ το email σας, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου μας.