Ο καλλιτεχνικός προγραμματισμός του θεάτρου Πορεία για το 2022-2023

Ο καλλιτεχνικός προγραμματισμός του θεάτρου Πορεία για το 2022-2023

"Μετά από ένα εκπληκτικό καλοκαίρι περιοδείας, το θέατρο Πορεία, καινοτόμο και τολμηρό όπως πάντοτε, σας καλωσορίζει στο ρεπερτόριο της χειμερινής περιόδου 2022-2023! Καινούργιες παραγωγές σημαντικών έργων και αναβιώσεις ή επαναλήψεις επιτυχημένων παραστάσεων συνθέτουν ένα ερεθιστικό μείγμα για τους θεατρόφιλους της πόλης μας, αλλά και όλης της Ελλάδας.Το θέατρο Πορεία, θα επιμείνει στη δική του φιλοσοφία σε πείσμα των καιρών: καμία ενδοτικότητα στην υποβίβαση του θεάτρου σε απλή, φθηνή διασκέδαση χωρίς ίχνος πραγματικής καλλιτεχνικής έκθεσης και ρίσκου. Υψηλός επαγγελματισμός, βήμα σε νέους υποσχόμενους δημιουργούς, πίστη στο σύγχρονο ελληνικό έργο, άριστες συνθήκες θέασης και πάνω απ’ όλα ένα ensemble εξαιρετικών καλλιτεχνών αποτελούν και φέτος τη δέσμευσή μας απέναντι σας."

Δημήτρης Τάρλοου, Σκηνοθέτης, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Θεάτρου Πορεία

Αναλυτικά το πρόγραμμα της σεζόν 2022-2023:

«Νυχιάνγκ»
Από 5 έως 16 Οκτωβρίου 2022 για 10 μόνο παραστάσεις

 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε τη σεζόν που πέρασε και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε, επανέρχεται για 10 μόνο παραστάσεις η «σκοτεινή» κωμωδία Νυχιάνγκ. Η Αργυρώ είναι αισθητικός και προσφέρει τις υπηρεσίες της κατ’ οίκον. Η Κάλλια χρειάζεται μανικιούρ και της κλείνει ραντεβού στο διαμέρισμά της. Η Αργυρώ καταφτάνει με τα σύνεργά της και η διαδικασία ξεκινάει. Την ιεροτελεστία του μανικιούρ διαρρηγνύει ο επίμονος ήχος κλήσης του κινητού της Κάλλιας. Η Αργυρώ θέλει επίμονα να μάθει ποιος είναι στην άλλη άκρη της γραμμής και γιατί προκαλεί τέτοια αναστάτωση στην Κάλλια. Ένα ιδιόχειρο γράμμα που θα βρεθεί στην εξώπορτα θα ανατρέψει τις εξηγήσεις, πυροδοτώντας εξομολογήσεις και συνταρακτικές αποκαλύψεις.

Συντελεστές παράστασης

Κείμενο: Ευαγγελία Γατσωτή | Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου | Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα | Κοστούμια: Αλέξανδρος Γαρνάβος | Μουσική: Κατερίνα Πολέμη | Κίνηση: Κορίνα Κόκκαλη | Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου | Βοηθός Ενδυματολόγου: Αλεξάνδρα – Αναστασία Φτούλη

Ερμηνεύουν οι: Αλεξία Καλτσίκη, Θάλεια Σταματέλου

Μέρες κι ώρες παραστάσεων: Τετάρτη έως Κυριακή, 21:00

«Το όνειρο ενός γελοίου»

Από 19 έως 30 Οκτωβρίου 2022 για λίγες μόνο παραστάσεις

Το έργο του Φ.Μ. Ντοστογιέφσκι σε μετάφραση, διασκευή και σκηνοθεσία του Γιώργου Κουτλή, μετά την άκρως επιτυχημένη παρουσίασή του από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης, έρχεται φέτος στο θέατρο Πορεία.

Ο Φ.Μ. Ντοστογιέφσκι έγραψε το Όνειρο ενός γελοίου –μια φανταστική ιστορία–  το 1877, τέσσερα χρόνια πριν από τον θάνατό του. Το μικρό αυτό διήγημα, συμπυκνώνει τη φιλοσοφία  του μεγάλου Ρώσου κλασικού για ολόκληρη τη ζωή. Ο ήρωας του έργου ετοιμάζεται να βάλει τέλος στη ζωή του. Τη μοιραία στιγμή βυθίζεται αναπάντεχα σε έναν βαθύ ύπνο. Στο όνειρό του, ταξιδεύει σε έναν άλλο πλανήτη παραδεισένιο, όπου οι άνθρωποι ζουν σε μια ιδανική κοινωνία, ελεύθεροι και ευτυχισμένοι, προσφέροντας αγάπη και χαρά. Όσα συμβαίνουν εκεί στον άλλο πλανήτη, μέσα στο όνειρό του, αλλάζουν τελείως τον τρόπο που ο ήρωας αντιλαμβάνεται τη ζωή και τον εαυτό του.    

Το έργο, πέρα από ένα φανταστικό ταξίδι σε ένα ουτοπικό σύμπαν, από μια μετάβαση από το σκοτάδι στο φως, αποτελεί πάνω απ’ όλα μια ωδή στην ανθρώπινη ζωή, που συνέθεσε ένας από τους διεισδυτικότερους συγγραφείς στην ιστορία της λογοτεχνίας.

Συντελεστές παράστασης

Μετάφραση-Διασκευή-Σκηνοθεσία: Γιώργος Κουτλής | Συνεργασία στη διασκευή: Βασίλης Μαγουλιώτης | Σκηνικά - Κοστούμια: Άρτεμις Φλέσσα | Μουσική Σύνθεση: Αλέξανδρος Δράκος Κτιστάκης | Video art - φωτογραφίες: Χρήστος Συμεωνίδης | Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης | Βοηθός σκηνογράφου - ενδυματολόγου: Αγγελική Βασιλοπούλου Καμπίτση

Ερμηνεύει ο Νικόλας Χανακούλας

Μέρες κι ώρες παραστάσεων: Τετάρτη έως Κυριακή, 21:00

«Το κουκλόσπιτο»
Από 9 Νοεμβρίου 2022

Μετά την Αγριόπαπια, ένα ακόμη έργο του Ίψεν, ένα ακόμη αριστούργημα δραματικής τέχνης αλλά και υπαρξιακής ανάγνωσης του κόσμου έρχεται ως κεντρική παραγωγή στο θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία του καλλιτεχνικού διευθυντή του, Δημήτρη Τάρλοου. Πρόκειται για το Κουκλόσπιτο, που ο μεγάλος Νορβηγός έγραψε το 1879 και εξερράγη σαν βόμβα στην εποχή του, καθώς με τολμηρό τρόπο πραγματεύεται –ανάμεσα σε άλλα– την τραγική υποκρισία που μπορεί να διαποτίζει έναν γάμο, τα κίβδηλα ιδεώδη, τις συνέπειες της επιπολαιότητας (ακόμη και της αθώας), τα ζωτικά μας ψεύδη, την Αλήθεια που, όπως έχει πει ο Όσκαρ Ουάιλντ, «είναι σπάνια καθαρή και ποτέ απλή»

Hygge είναι η έννοια που έχει περάσει προσφάτως κυρίως μέσω της χίπστερ αισθητικής από το σκανδιναβικό στο διεθνές λεξιλόγιο για να περιγράψει ό,τι συνιστά τη γλυκιά θαλπωρή του σπιτιού, το αίσθημα ασφάλειας που αντλούμε από την αγκαλιά ενός αγαπημένου προσώπου, ένα όμορφο περιβάλλον χωρίς προβλήματα και άγχη. Σε ένα τέτοιο σπιτικό έστησε ο συγγραφέας το σκηνικό, μέσα στο οποίο θα καταρρεύσει ο γάμος της Νόρας και του Χέλμερ, όταν η αποκάλυψη ενός ψέματος θα άρει κάθε βεβαιότητα, θα φανερώσει την παντελή έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ τους  και τις πραγματικές διαστάσεις της σχέσης τους, οδηγώντας τους στο τέλος της αθωότητας. Ποινικά κολάσιμες πράξεις, ωμοί εκβιασμοί, φόβοι, αγωνίες, αυτοκτονικές σκέψεις, εναλλάσσονται με την αγάπη, την ελπίδα, το φλερτ, τη χαρά, τα ιδεώδη της τέλειας οικογένειας, της κοινωνικής ανόδου και της οικονομικής ευμάρειας – όλα αυτά μέχρι την τελική αναμέτρηση με την Αλήθεια, η οποία θα σαρώσει τα πάντα χωρίς οίκτο για κανέναν από τους δύο πρωταγωνιστές. Είναι αυτή η Αλήθεια που θα οδηγήσει τη Νόρα στην επείγουσα διατύπωση του αμλετικού αιτήματος για την αναζήτηση του Εγώ. Είναι αυτή η Αλήθεια που δυσκολεύεται να μεταδοθεί – πολύ περισσότερο σήμερα, στα χρόνια της ακραίας διασύνδεσης…

Το έργο που διαχρονικά θεωρείται ένα φεμινιστικό μανιφέστο είναι πολλά περισσότερα από αυτό, αφού οι ήρωες που ο Ίψεν έπλασε περίπου ενάμιση αιώνα πριν, μοιάζουν να μην έχουν χάσει ούτε σταγόνα από τη ζωντάνια και τον επαναστατικό τους οίστρο, ενώ τα πάθη τους συνεχίζουν να συνταράζουν τους σημερινούς θεατές, μιας και σε αυτά αναγνωρίζουμε κάτι από τον εαυτό μας.  

Συντελεστές παράστασης

Μετάφραση- Απόδοση - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου | Συνεργάτις δραματουργός: Έρι Κύργια | Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα | Κοστούμια: Αλέξανδρος Γαρνάβος & Τζίνα Ηλιοπούλου | Μουσική: Κρυσταλία Θεοδώρου (CORNIZA) | Κίνηση: Εύη Οικονόμου | Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου | Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα | Βοηθός σκηνογράφου: Νάντια Κασσάρα | Διερμηνέας Νοηματικής: Μυρτώ Γκανούρη | Φωτογραφίες: Μαρίζα Καψαμπέλη | Trailer: Θωμάς Ζήκος

Ερμηνεύουν οι: Λένα Παπαληγούρα (Νόρα Χέλμερ), Γιώργος Χριστοδούλου (Τόρβαλντ Χέλμερ), Θανάσης Δόβρης (Κρόγκσταντ), Κώστας Βασαρδάνης (Ράνγκ – γιατρός), Βίκυ Κατσίκα (Λίντε), Όλγα Δαλέκου (Νταντά – Ελένη)

Μέρες κι ώρες παραστάσεων: Τετάρτη, Κυριακή στις 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή στις 20:30, Σάββατο στις 18:00 & 21:00

 

 

«Δόξα Κοινή»

Από 9 Ιανουαρίου 2023 για 12 μόνο παραστάσεις
Η παράσταση που διέκοψε βίαια τη διαδρομή της λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, επιστρέφει στο θέατρο Πορεία με ένα εξαιρετικό και εν μέρει ανανεωμένο ensemble ηθοποιών και μουσικών.

Ο Δημήτρης Τάρλοου εμπνέεται από το ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου Εις την Οδό των Φιλελλήνων και προτείνει μια παράσταση, στην οποία η ποίηση μετατρέπεται σε δράση, ο θάνατος σε ηδονή και το σκοτάδι διαλύεται κάτω από το υπέρλαμπρο ελληνικό φως.

Ο Στρατής Πασχάλης, που υπογράφει τη σύνθεση του κειμένου, ενώνει με μοναδικό τρόπο την ποίηση με το θέατρο.

Εις την Οδό των Φιλελλήνων γεννιέται ξαφνικά μια αντιφατική εικόνα: Ιούλιος, μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας και την κίνηση του δρόμου διακόπτει μια επικήδεια πομπή. Οι επιβάτες ενός αστικού λεωφορείου, που περιμένουν την πομπή να περάσει, νιώθουν τις αισθήσεις τους να λιώνουν από τον συνωστισμό της σάρκας και τον ανελέητο καύσωνα. Ο ποιητής ταυτίζοντας τις δύο εικόνες, συνειδητοποιεί τη σχέση έρωτα και θανάτου. Αίφνης η ζωή αποκτά άλλο νόημα, αφού ο έρωτας –σε όλες τις εκφάνσεις του– συμβαίνει διαρκώς στα παρασκήνια της καθημερινότητας...

Το κείμενο της παράστασης αποτελείται από διαφορετικά ποιήματα, που καλύπτουν το σύνολο της λυρικής μας παράδοσης από τη Σαπφώ μέχρι τον Σολωμό, από τον Καβάφη μέχρι τον Ελύτη. Διαφορετικές μεταξύ τους ποιητικές διάλεκτοι, καθημερινές εικόνες, πανάρχαιες τελετουργίες, το γλωσσικό και το πολιτιστικό παρελθόν μας συναιρούνται για να υμνήσουν τον έρωτα, την απόλυτη αξία του ελληνικού πνεύματος, που καθιστά τα πάντα κ ο ι ν ά. Όπως και τη Δόξα. Κοινή.

Συντελεστές παράστασης

Σύνθεση κειμένου: Στρατής Πασχάλης | Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου | Σκηνικά: Εύα Μανιδάκη | Κοστούμια: Αλέξανδρος Γαρνάβος, Τζίνα Ηλιοπούλου | Μουσική: Λήδα Μανιατάκου | Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου | Επιμέλεια κίνησης: Κορίνα Κόκκαλη | Βοηθός σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα | Βοηθός σκηνογράφου: Φιλάνθη Μπουγάτσου

Ερμηνεύουν οι: Μάιρα Γραβάνη, Θανάσης Δόβρης, Βίκυ Κατσίκα, Αυγουστίνος Κούμουλος, Λήδα Μανιατάκου, Διονύσης Πιφέας, Αρετή Τίλη, Σίσσυ Τουμάση, Ορέστης Χαλκιάς

Μέρες κι ώρες παραστάσεων: Δευτέρα και Τρίτη στις 20:30

«Θάνατος στη Βενετία»

Από 28 Φεβρουαρίου 2023
Η γεμάτη πάθος νουβέλα του Τόμας Μαν έρχεται τον Φεβρουάριο στο Θέατρο Πορεία σε διασκευή Στρατή Πασχάλη, σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου και τον Νίκο Χατζόπουλο στον ρόλο του Άσενμπαχ. Στη Βενετία, το έτος 19…, ο Άσενμπαχ, πετυχημένος συγγραφέας που διανύει την έκτη δεκαετία της ζωής του, έλκεται από έναν νεαρό που παραθερίζει στο ίδιο ξενοδοχείο μ’ εκείνον. Από την πρώτη στιγμή που τον βλέπει του αφιερώνει σχεδόν ιδεοληπτικά τις σκέψεις και τις κινήσεις του, εκμεταλλευόμενος τις φήμες για τον θανατηφόρο λοιμό που μεταδίδεται σε κείνη την ερωτική πόλη της Ιταλίας... «Γιατί στο πάθος, όπως και στο έγκλημα, δεν ταιριάζει η τάξη της καθημερινότητας, και κάθε χαλάρωση του κοινωνικού ιστού, κάθε αναταραχή και κάθε μάστιγα στον κόσμο τού είναι ευπρόσδεκτη, διότι απροσδιόριστα μπορεί να ελπίζει πως μια τέτοια κατάσταση είναι προς όφελός του». Κι όμως, δεν πρόκειται για έναν έρωτα σαρκικό, αλλά για μια φιλοσοφική, σχεδόν πλατωνική αναζήτηση του Κάλλους. Στο τέλος αυτής της μοιραίας συνάντησης ο θάνατος έρχεται για να εκπληρώσει ιδανικά έναν έρωτα που βιώθηκε σαν θρησκευτική εμπειρία και για να ανανεώσει την πίστη ότι «η ομορφιά θα νικήσει!»  .

Ο Τόμας Μαν έγραψε τη γεμάτη πάθος νουβέλα του το 1912, έναν χρόνο μετά τις δικές του διακοπές στη Βενετία, και συμπεριέλαβε σε αυτή πολλές από τις εμπειρίες και τις σκέψεις του. Με επιρροές από τον Πλάτωνα, τον Γκαίτε, τον Φρόιντ και τον Νίτσε, το μυθιστόρημα ενέπνευσε στον Λουκίνο Βισκόντι την ομώνυμη εμβληματική ταινία του, Θάνατος στη Βενετία.

Η αριστουργηματική νουβέλα έρχεται στο θέατρο Πορεία σε διασκευή του ποιητή Στρατή Πασχάλη και με την υπογραφή του Γιώργου Παπαγεωργίου, ενός σκηνοθέτη που έχει ξεχωρίσει για την ενασχόλησή του με τη δραματοποίηση σημαντικών πεζογραφημάτων, τη χειροποίητη σκηνική δραματουργία και τη χρήση της ζωντανής μουσικής και δραματουργίας. Εξελίσσοντας αυτή τη φόρμα, θα επιχειρήσει να δημιουργήσει ένα αισθαντικό ηχητικό περιβάλλον επί σκηνής, το οποίο θα μυήσει τον θεατή στο μυσταγωγικό ταξίδι του Άζενμπαχ και θα τον καταβυθίσει στα μύχια πάθη του.    

Συντελεστές παράστασης

Διασκευή: Στρατής Πασχάλης | Σκηνοθεσία: Γιώργος Παπαγεωργίου | Σκηνικά - Κοστούμια: Πάρις Μέξης | Μουσική: Άγγελος Τριανταφύλλου | Κίνηση: Σεσίλ Μικρούτσικου | Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου | Επιστημονικός Σύμβουλος: Αντώνης Γαλέος | Βοηθός σκηνοθέτη: Έφη Χριστοδουλοπούλου | Βίντεο παράστασης: Γιώργος Ζώης | Φωτογραφίες: Πάνος Γιαννακόπουλος | Trailer: Γιώργος Ζώης

Ερμηνεύουν: Νίκος Χατζόπουλος, Γιάννης Λεάκος, Ορέστης Χαλκιάς, Γρηγορία Μεθενίτη

Μέρες κι ώρες παραστάσεων: Δευτέρα, Τρίτη και Κυριακή στις 21:00, Τετάρτη στις 18:00

 

«GARAMOND 12»
Από 24 Απριλίου 2023

Ένα ακόμη ολοκαίνουργιο έργο, δείγμα της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας, θα παρουσιαστεί στη σκηνή του θεάτρου Πορεία στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Νέο Αίμα. Το Garamond 12 της Μαρίας Δριμή, τον Απρίλιο στο θέατρο Πορεία. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο νεαρός Κωνσταντίνος Βασιλακόπουλος, ένας καλλιτέχνης που αξίζει να γνωρίσετε!

Το Garamond 12 της Μαρίας Δριμή, που πήρε τον τίτλο του από μια… γραμματοσειρά, προέκυψε από τη Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του θεάτρου Πορεία και πραγματεύεται τα θέματα της ταυτότητας, του απογαλακτισμού και της δειλίας να αντιμετωπίσουμε αυτόν και άρα τη ζωή, της αποδοχής του εαυτού, της άρνησης παραδοχής της πραγματικότητας, των ζωτικών προτύπων, της ύπαρξης και της έκθεσης του καλλιτέχνη, της αδυναμίας να ακολουθήσουμε έναν «ενδεδειγμένο» τρόπο ζωής, της φιλίας, της ερωτικής επιθυμίας…

«Να με δει ο ήλιος, να με φυσήξει ο αέρας, να μυρίσω τη φύση. Όλα όσα κάνουν οι συνηθισμένοι άνθρωποι..»

Ο Μαρκ, που ζει με την υπερπροστατευτική μητέρα του, είναι ένας άκρως εσωστρεφής ταλαντούχος νέος συγγραφέας, χαραγμένος από την ιδιαίτερη σχέση με τον θείο του. Κάθε του μυθιστόρημα δημιουργεί αίσθηση στους κριτικούς και βρίσκει πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό. Παρά το ταλέντο του αδυνατεί να παίξει το παιχνίδι της έκθεσης του καλλιτέχνη με όρους μάρκετινγκ. Όταν η πίεση από τον εκδότη του, τα ΜΜΕ και το κοινό γίνεται αφόρητη, προσλαμβάνει τον Τζέικ, ένα εξωστρεφές alter ego του, για να παρουσιάζεται ως Μαρκ στο κοινό. Μέσα από τη σχέση αυτή, ο Μαρκ στην πραγματικότητα, σαν να έπλαθε έναν ήρωα μυθιστορήματος, μετατρέπει τον Τζέικ στον εξιδανικευμένο εαυτό του ή ίσως σε ένα ιδανικό αντικείμενο πόθου. Οι περιπλοκές που προκύπτουν, οι αποκαλύψεις που ενσκήπτουν σαν κατάρα και η σύγκρουση με τον εαυτό οδηγούν στη μόνη λύση, σε ένα τέλος τραγικό όσο και λυτρωτικό. Καταλύτης των εξελίξεων ο θείος, το πρόσωπο-κλειδί του έργου τελικά...

Όπως με την Έμιλυ Λουίζου για το Labor, έτσι και τώρα το θέατρο Πορεία απευθύνθηκε σε έναν νέο σκηνοθέτη που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό. Πρόκειται για τον Κωνσταντίνο Βασιλακόπουλο, απόφοιτο σκηνοθεσίας της πρωτοποριακής Ακαδημίας Θεάτρου και Χορού του Άμστερνταμ, που έκανε τη μαθητεία του πλάι στον Ivo Van Hove και έχει δώσει ήδη δείγματα της εξαιρετικά ενδιαφέρουσας δουλειάς του στην Ολλανδία, ενώ το Garamond 12 θα είναι η πρώτη του σκηνοθεσία στην Ελλάδα. Ξεχωριστή θέση στις απόλυτα σύγχρονες αναγνώσεις των έργων που σκηνοθετεί κατέχουν τα νέα μέσα και το Garamond 12 δεν θα αποτελέσει εξαίρεση.  

Συντελεστές παράστασης

Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Βασιλακόπουλος | Σκηνικά: Geurt Holdijk | Μουσική σύνθεση - Σκηνική πάλη: Μανώλης Κασιμάκη | Φωτισμοί: Jasper Nijholt | Φωτογραφίες & Trailer: Στέλιος Παπαρδέλας

Ερμηνεύουν: Μαρία Ζορμπά (Μπεθ), Αλέξανδρος Μαυρόπουλος (Μαρκ), Χάρης Τζωρτζάκης (Τζέικ), Σίλια Μπισιώτη (Κάρεν)

Μέρες κι ώρες παραστάσεων: Δευτέρα, Τρίτη και Κυριακή στις 21:00

*Μέχρι τις 5/10 τα εισιτήρια για όλες τις παραστάσεις της σεζόν 10€.

** Συνεχίζονται οι εγγραφές για τη Σχολή Πυροδότηση Θεατρικής Γραφής έως και τις 22 Σεπτεμβρίου 2022. Οι σπουδαστές θα εκπαιδευτούν πάνω στη διαμόρφωση μιας ιδέας και της ανάπτυξής της σε θεατρικό κείμενο. Την καθοδήγηση αναλαμβάνουν οι συγγραφείς Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης και Θανάσης Τριαρίδης.

subscribe

Συμπληρώστε το email σας για να γίνετε συνδρομητής στο deBόp. Το email σας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το deBόp και μόνο για την αποστολή της εβδομαδιαίας agenda και περιοδικών newsletter ευρύτερου πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Καταχωρώντας εδώ το email σας, αποδέχεστε την πολιτική απορρήτου μας.