Adagio | Από το Πάθος στην Ανάσταση
Η οργανίστα του Μεγάρου επέλεξε για το πρόγραμμά της αριστουργηματικές θρησκευτικές συνθέσεις και αποσπάσματα έργων για εκκλησιαστικό όργανο του Johann Sebastian Bach [Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ], του Johannes Brahms [Γιοχάννες Μπραμς], της Jeanne Demessieux [Ζαν Ντεμεσσιέ], του Simon Johnson [Σάιμον Τζόνσον] και του Charles-Marie Widor [Σαρλ-Μαρί Βιντόρ].
εκκλησιαστικό όργανο | Ουρανία Γκάσιου
Προγραμμα
J.S. Bach: Sei gegrüsset, Jesu gütig, BWV 768 (αποσπάσματα), Choral και Partite I, II, VI, VII, IX, X, XI
J.S. Bach: Erbarm’ dich mein, o Herre Gott, BWV 721
Charles-Marie Widor: Matheus Final από το Bach’s Memento
J.S. Bach: Wenn wir in höchsten Nöten sein, BWV 641 & Jesus Christus, unser Heiland, BWV 665
Johannes Brahms: Herzlich tut mich verlangen, έργο 122, αρ. 10 και Herzlich tut mich erfreuen, έργο 122, αρ. 4
Jeanne Demessieux: “O Filii” από τα 12 chorale preludes on Gregorian chant themes, έργο 8
Simon Johnson: “Wohl dem, der in Gottes Furcht steht” , αρ. 87 από το Orgelbüchlein project
J.S. Bach: “Christ lag in Todesbanden” BWV 625 και “Ich ruf’ zu dir, Herr Jesu Christ”, BWV 639
Charles-Marie Widor: Toccata από τη Συμφωνία αρ. 5