Gala όπερας | Τα δύο πρόσωπα του maestro Puccini
Το πρωτοχρονιάτικο γκαλά της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο δεν θα μπορούσε παρά να είναι αφιερωμένο στον Giacomo Puccini [Τζάκομο Πουτσίνι] (1858-1924). Φέτος, το Μέγαρο συνεργάζεται με το φημισμένο Φεστιβάλ Πουτσίνι στο Τόρρε ντελ Λάγκο, την πόλη όπου έζησε ο λαμπρός μουσουργός για περισσότερα από τριάντα χρόνια και όπου συνέθεσε τα αριστουργήματά του.
Σε συμπαραγωγή με την ΚΟΑ και σε συνδιοργάνωση με την Πρεσβεία της Ιταλίας και το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών, την Κυριακή 29 και τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου (8:30 μ.μ.) στη σκηνή της Αίθουσας Χρήστος Λαμπράκης θα βρεθούν τρεις εξαίρετοι ερμηνευτές: η Valeria Sepe [Βαλέρια Σέπε], ιδανική Μπαττερφλάυ στην εορταστική σεζόν του Φεστιβάλ Πουτσίνι 2024, ο Angelo Villari [Άντζελο Βίλλαρι], τενόρος φτιαγμένος για τους μεγάλους ρόλους του συνθέτη, και ο Valerio Galli [Βαλέριο Γκάλλι], σπουδαίος μαέστρος της νεότερης γενιάς και κάτοχος του περιώνυμου Βραβείου Puccini.
Στο επίκεντρο του προγράμματος, οι τρεις μεγάλες ερωτικές σκηνές για σοπράνο και τενόρο από τη διάσημη «άτυπη τριλογία»: Μποέμ, Τόσκα και Μαντάμ Μπαττερφλάυ. Τα ντουέτα της Μιμής και του Ροδόλφου, της Τόσκα και του Καβαραντόσσι, του Πίνκερτον και της Τσο-Τσο-Σαν είναι το απαύγασμα του λυρικού ύφους του Puccini, με την πηγαία μελωδική έμπνευση, την ενορχηστρωτική μαεστρία και την αξεπέραστη φωνητική γραφή.
Ωστόσο, υπάρχει και ένα πρόσωπο του συνθέτη λιγότερο γνωστό, το οποίο θα ανακαλύψουμε στα ορχηστρικά αποσπάσματα από τις –μάλλον άγνωστες– δύο πρώτες όπερες Λε Βίλλι και Έντγκαρ, αλλά και νεανικά έργα για ορχήστρα, όπως το Συμφωνικό πρελούδιο ή το Συμφωνικό καπρίτσιο (όπου οι Μποέμ κάνουν ήδη την εμφάνισή τους, δεκατρία ολόκληρα χρόνια πριν τη σύνθεση της όπερας). Μια μοναδική ευκαιρία το κοινό να ξανασυστηθεί με τον «μαέστρο» από τη Λούκκα και να υποκλιθεί ακόμη μία φορά, στη μεγαλοφυία του.
* Προπώληση εισιτηρίων: 210 72 82 333 & ΕΔΩ.