«Η Φλορένσια στον Αμαζόνιο» | MET HD LIVE
Στη μυστικιστική ατμόσφαιρα του Αμαζονίου μάς μεταφέρει η νέα παραγωγή της Μητροπολιτικής Όπερας της Νέας Υόρκης, η όπερα «Η Φλορένσια στον Αμαζόνιο» σε μουσική του Daniel Catán [Ντάνιελ Κατάν] και σκηνοθεσία της Mary Zimmerman [Μαίρη Τσίμμερμαν], που μεταδίδεται ζωντανά το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου (ώρα: 19.55) στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στο πλαίσιο των δορυφορικών προβολών MET HD LIVE. Η «οπτικά εντυπωσιακή» παράσταση (Observer) της ΜΕΤ προβάλλεται στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη στα ισπανικά με ελληνικούς υπότιτλους. Τους ρόλους του έργου, οι χαρακτήρες του οποίου είναι εμπνευσμένοι από τον γοητευτικό κόσμο του νομπελίστα κολομβιανού συγγραφέα Gabriel García Márquez [Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες], ερμηνεύει ένα εκλεκτό καστ λυρικών τραγουδιστών. Πρωταγωνιστεί η σοπράνο Ailyn Pérez [Εϊλύν Πέρες]. Μαζί της επί σκηνής, η Gabriella Reyes [Γκαμπριέλλα Ρέγες] ως δημοσιογράφος Ροζάλμπα, ο μπασοβαρύτονος Greer Grimsley [Γκρήαρ Γκρίμσλυ] ως καπετάνιος του ποταμόπλοιου, ο βαρύτονος Mattia Olivieri [Ματτία Ολιβιέρι] ως αινιγματικός υποπλοίαρχος και ο τενόρος Mario Chang [Μάριο Τσανγκ] ως ανιψιός του πλοιάρχου. Μαζί τους, η μέτζο Nancy Fabiola Herrera [Νάνσυ Φαμπιόλα Ερρέρα] και ο βαρύτονος Michael Chioldi [Μάικλ Κιόλντι] που ενσαρκώνουν την Πάουλα και τον Άλβαρο, ένα ζευγάρι που καβγαδίζει διαρκώς.
Στο πόντιουμ, ο βραβευμένος αρχιμουσικός και μουσικός διευθυντής της Μητροπολιτικής Όπερας της Νέας Υόρκης Yannick Nézet-Séguin [Γιαννίκ Νεζέ-Σεγκέν].
«Η Φλορένσια στον Αμαζόνιο»
Η όπερα «Η Φλορένσια στον Αμαζόνιο» έκανε πρεμιέρα στην Grand Opera του Χιούστον (ΗΠΑ) στο 1996. Το βασικό χαρακτηριστικό του πυρήνα του έργου είναι η ρευστότητα του χώρου, του χρόνου, του συναισθήματος, ακόμη και της ταυτότητας. Σε πρώτο επίπεδο, πρόκειται για την αφήγηση του ταξιδιού των επιβατών του ποταμόπλοιου «El Dorado» στον Αμαζόνιο. Όμως, το αληθινό δράμα βρίσκεται στην ψυχολογική περιπέτεια στην οποία μπαίνει ο κάθε ταξιδιώτης, με αφορμή αυτή τη μυστηριώδη περιπλάνηση. Το πρωτότυπο λιμπρέτο της διακεκριμένης παιδαγωγού και σεναριογράφου Marcela Fuentes-Berain, η οποία υπήρξε μαθήτρια του Gabriel García Márquez, αντλεί από τον μαγικό ρεαλισμό του σπουδαίου συγγραφέα, ενώ η πλοκή του έργου περιέχει άφθονες αναφορές σε ιστορίες που ακροβατούν ανάμεσα στο πραγματικό και στο φαντασιακό.
Η υπόθεση
Η ντίβα του λυρικού τραγουδιού Φλορένσια Γκριμάλντι αποφασίζει να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι και να επιστρέψει στην πατρίδα της, τη Βραζιλία. Εκτός από τις παραστάσεις που θα δώσει στο θρυλικό λυρικό θέατρο του Μανάους, ψάχνει να βρει έναν παλιό εραστή, ο οποίος είναι χρόνια εξαφανισμένος στη ζούγκλα.